• Kelataas ensin muutama viikko taaksepäin serverin historiaan. BrF ei ollut vielä muodostunut Pappan toimesta ja Eläkkeellä sekä HaH liitolla oli yhteinen vihollinen Kekchi. Kesken kaiken Kikkade kävi 3 pelaajamme kimppuun. Ensimmäisestä kuultiin päivä tai kaksi hyökkäyksen jälkeen ja se sovittiin Papan kanssa. Toinen ja kolmas tuli Papan ja minun neuvottelujen jälkeen ja kun oli sovittu, että rauhaa jatketaan. Minkä seurauksena nollasin Kikkaden joukot. Papan kanssa sovittiin uudestaan rauhasta, mutta nyt Nezumi hyökkäs. Sappokas menetti joukkonsa ja Nezumi, lista ykkönen menetti armeijansa kun kävin kostamassa.


    Tämän jälkeen Pappa ei enään sopinut asiasta vaan antoi hyväksyntänsä Nezumin ja Kikkaden toimille. Samoin teki koko muukin liitto ja Eläke keräsi kasaan armeijasa kostaakseen minulle. Itse olin menettänyt Nezumille 18k jousia.. Joten oli pakko väistää. Hyökkäykset lopulta jäi tusinaan epäonnistuneita vakoiluja ja yhteen hyökkäykseen. Eläke oli siis aloittanut sodan. Kekchin kanssa HaH sopi rauhan ja alkoi valmistella vasta iskua varten. Aikaa siinä meni ja Eläke osittain hajosi kun Tapio-täti omi Eläkkeen yhessä kasatun armeijan.


    Eillen aamusta aloitin hissukseen Eläke liiton kiusaamisen. Ensin höökin neljän noin 100k pisteen pelaajalle. Jotta eivät armeijaa kasaa heti uudestaan kun se on lyöty. Illasta sit tulikin vakoilua isommilta ja loukattu Aulis lähetti viestiä. Tämä Kikkaden ja Nezumin sanelu politiikan uhri todennäköisesti janosi kostoa. Sapokas ja sartturi lähettivätkin pian joukkonsa minulle ja minä rupesin lunastamaan palkintoja tehtävistä. Peräti 175% voimaa ja 125% kestävyyttä sain kokoon. Sekä lukuisija apiloita ja nopeus bonuksia. Hyökkäys lähetettiin sit matkaan ja tulijuhla päälle.


    Sapokas, Sartturi ja Pinkki Barbaari vs Eläke
    http://tentlan.gamehelper.net/…4254BD6FAA1E368E187DE39D2
    + muutamia pienempiä taistoja myöhemmin


    Sapokas, Sartturi ja Pinkki Barbaari vs TO_MIKO
    http://tentlan.gamehelper.net/…8ECF957FEFEC08463432BC3C8



    Taistelut viime yöltä päättyivät siis HaH liiton voittoon, mutta sota jatkuu... Eläkkeestä massamuutto on alkanut.

  • Puolet heimosta on kadoksissa. Ei tää enään sotaa ole. Eläke tekee kuolemaa. Into lopahti väellä kun armeijat menehty. Uusi heimokin on luotu. Aktiivit on syntynyt entisten Eläkeläisten toimesta.


    Onks rauhalle mitää mahollisuutta olemassa? Ei täs muuten mitään järkee ole.