The large project

  • With this upcoming patch that will arrive in all servers within the next few days, we bring you a series of small but important improvements that we think will make the worldmap better:

    • Worldmap has been rewritten to be more efficient, significantly faster and more responsive. Loading and moving around the map will be faster and smoother, specially noticable in low powered devices.
    • Touch screens will now be supported natively (no more getting stuck while playing on an iPad).
    • Zoom in the worldmap will now be supported natively via the mouse wheel (or finger gestures on touch screens).

    This work was done as a part of a larger project that we are working on, but we decided to release this now since we think you'd appreciate it. The patch will start rolling out today and will be made available to everyone over the course of the next few days. We look forward to your feedback, please let us know what you think, or if you encounter any issues or bugs, we'll be listening.



    What happened with this so called "Large Project" ?(?(?(

  • They already pass several months since you announced it, and i think you guys are developing it long befor you mention it, and thats why i'm asking did you mean "think years not months" ?

    That "Large project" is already old..... and when it becomes it will be like an old man..... with a crutch.... :(

    156GTA
    Wherever you are...

  • just thinking out loud, but maybe it's an idea that you can up the wheel with amber as well, not all want 15 cities and the winnings you get on the wheel are mostly good for when you only start out, but then it's a bad idea to spin it

  • if this is part of the largest project, welldone, a orum like anocris is much better also the daily events are very very good, :thumbsup::thumbsup: some people looks like are upset as they have the right of anny controll on others stuff :P:P:Pkeep on the goog work :thumbsup:

  • if this is part of the largest project, welldone, a orum like anocris is much better also the daily events are very very good, :thumbsup::thumbsup: some people looks like are upset as they have the right of anny controll on others stuff :P:P:Pkeep on the goog work :thumbsup:

    a serio??? lolll...só tu para pensares que esta atualizaçao é importante ,a sério?,e nao temos controle do quê?? arre que as vezes parece que so existem adoradores do sol ...loll

  • Et oui , ça revient à dire se que j'ai évoqué il y a quelques temps déjà , la priorité est d'ouvrir des serveurs ici et là afin d'avoir des joueurs qui utilise leurs CB car il ne faut pas un an pour changer les choses mais c'est la politique de tentlan

  • Y es hora de volver a preguntar si hay alguna novedad o algo que nos puedas compartir sobre el "Gran Proyecto" M0H0 :?:Han pasado más de 20 meses desde que lo anunciaste:!::!: ?(:Rodar los ojos:?(

    M0H0, exigimos puedas comentarnos o mostrar los avances de dicho proyecto que ya paso más de un año T_T

  • <p><font><font> < font > < font > Bonjour le projet est si grand qu'il ne rentre pas dans cette échelle de temps < / font > < font > . < / font > < / font > :en train de dormir:< font > < /font>< font > < /font>< font > < / font > < font > <> < / font > < / p><p><font><font>Faire rester les gens sur les serveurs avec des promesses rien de plus facile. Depuis que je suis sur tentlan je connais beaucoup de beug de vos serveurs (erreurs de clic d'envoie entre espionnage et attaque ? ; vitesse aléatoire lors de déplacement 3h qui se transforme en 5 heures ? le mieux que j'ai peu voir c' est le temps des changements de saisons qui passe de 5.07minutes a13.20 minutes jusqu'à 15.30 minutes ,alors que je suis toujours au même niveau sur le temple de la lune.Dans la gamme des achats le 100% de 7 jours passant à 4 jours ou disparaitre la sa s'appelle du vol!) je Je vais donc finir mon dernier serveur jusqu'à sa fusion après je crois que je vous ferais au revoir car il n'y a rien à ajouter en valeur intellectuelle sur se jeux en lignes. Une partie peut être connue lionmoon et son manque d' honnêteté . Vos CGU vous pouvez être mais le bouche à oreille_ dans chaque pays iras plus vite que votre renouvellement de serveur . </font></font></p >