• Ik had mijn leger in mijn vijfde stad geplaatst en ben daar aangevallen, het gehele leger gewond. Helaas kan ik ze in de Itzamna tempel niet terugvinden om te genezen. Weet iemand waar dat aan ligt?

    p.s. heb nog niet alle gebouwen daar gebouwd, maar zou toch de gewonde legers moeten kunnen zien daar? Of ligt dat aan het level van de gebouwen


    Hoor graag, alvast bedankt

  • Ik had mijn leger in mijn vijfde stad geplaatst en ben daar aangevallen, het gehele leger gewond. Helaas kan ik ze in de Itzamna tempel niet terugvinden om te genezen. Weet iemand waar dat aan ligt?

    p.s. heb nog niet alle gebouwen daar gebouwd, maar zou toch de gewonde legers moeten kunnen zien daar? Of ligt dat aan het level van de gebouwen


    Hoor graag, alvast bedankt

    Hi if your Temple of Itzamna is built in this city, your troops must be there unless it was during the 100% survivor event or the troops do not pass through the temple

  • Hi if your Temple of Itzamna is built in this city, your troops must be there unless it was during the 100% survivor event or the troops do not pass through the temple

    The troops are mentioned as injured, but they are not in the temple to recover. Are they completely gone now?